Saturday, February 2, 2013

Ahli Parlimen Sibuti Tidak Gentar Dengan Gimik Politik Pacak Bendera Pembangkang!!

Kalau setakat hendak pacak bendera bukti pembangkang kuat sila hayati sekali lagi.  Lihatlah bagaimana Ahli Parlimen Sibuti berkhidmat di kawasan beliau.  Sekiranya tiada mesyuarat di Parlimen, beliau akan memantau projek pembangunan yang dijalankan di sekitar Sibuti.  

Inilah tandanya BN sentiasa berkerja keras demi pembangunan rakyat khususnya di Sibuti.  Siapa sangka seorang YB akan turun padang bagi memastikan pemasangan jambatan dilakukan dengan teliti agar tiada berlaku sebarang kekecewaan di hati rakyat setelah projek diserahkan oleh kontraktor kelak. 
Bendera parti lawan dipacak di tepi jalan hanya gimik politik

Utusan Borneo

MIRI (31 Jan) : Bendera parti lawan yang dipacakkan di tepi-tepi jalan hanya gimik politik dan tidak lebih daripada itu.

Ahli Parlimen Sibuti Ahmad Lai Bujang berkata, perkara berkenaan memang lumrah apabila tiba musim pilihan raya atau ketika tarikh pilihan raya sudah dekat.

“Perkara begitu (bendera parti lawan dipacak) hanya terjadi ketika menjelang pilihan raya sahaja,” katanya kepada Utusan Borneo semalam.

Menurutnya, parti lawan bukannya seperti jentera kerajaan Barisan Nasional (BN) yang sentiasa bekerja tanpa mengira musim pilihan raya atau tidak.

“Kami (BN) sentiasa bekerja untuk rakyat, bukan bermusim seperti pihak lawan,” jelas beliau lagi.

Katanya kerajaan juga tidak menjalankan sesuatu program atau projek hanya kerana perkara tersebut telah ditegur parti lawan.

Sebaliknya, semua program serta projek telah dirancang terlebih dahulu dan dilaksanakan mengikut perancangan teliti.

“Semua program atau projek sudah dirancang awal sebelum dilaksanakan… bukan dilaksanakan setelah ditegur mana-mana pihak,” ujarnya.

Apa yang paling utama, segala perancangan akan dilaksanakan secara berterusan serta mempunyai kesinambungan pada masa depan.

“Sebab itulah rakyat harus lihat dan fikir betul-betul apa yang kerajaan BN sudah buat, jangan tutup sebelah mata sahaja,” gesanya.

0 comments:

Post a Comment

Baca Blog Dalam Facebook Anda