Saturday, April 14, 2012

KL Lumpuh Akibat Demo PTPTN!?!?!

Berikut adalah suasana sekitar demo PTPTN siang tadi!!!??  Kredit kepada Keris Putera!?!  Kelihatan para pemimpin pakatan haram yang mengetuai mahasewel ini!!??  Semua minta percuma!?!?!  

Semasa susah mendapat pinjaman, mereka juga yang merayu tetapi apabila sudah dipinjam maka mahu dihapuskan segala hutang!?!!??

Nampak semacam berbaur politik memandangkan Adam Adli yang terkenal sebagai lembu Nurul Izzah mengetuai perarakan!!?  Memandangkan pihak pembangkang memang ketandusan isu kerana penyelewengan mereka kian terbongkar satu per satu!!!?!?!!?  Mereka sanggup melakukan apa sahaja untuk melarikan diri daripada topik sebenar!!?!??  Hakikatnya pembangkang kurang mendapat sokongan sekarang ini lihat sahaja demo hari ini melihatkan kekuatan seramai 300 orang menurut laporan daripada biaqpila!!!?!?  

Bagaimana pula waktu demo bershit 3 kelak!?!?  Mungkin cuma pemimpin pakatan dan ketua cawangan yang akan dipanggil untuk turun padang!!?!?  Yang lain akan duduk di rumah melihat tv dan mencuci rumah, membasuh pakaian kotor serta meluangkan masa bersama keluarga!?!!?!?






 

 

0 comments:

Post a Comment

Baca Blog Dalam Facebook Anda