Saturday, March 31, 2012

Bongkar!?!?! Pengerusi Dong Zhong Beli Ijazah Dari Internet?!?!?

Pengerusi Dong Zhong mahukan kualiti padahal kelayakan pendidikan dirinya adalah penipuan dengan membeli dari internet!!??!  Kenapa perlukan guru berbahasa mandarin sekiranya pengerusi sendiri tiada warga diri dan tidak memandang tinggi kepada etika pendidikan dan pelajaran!!??  Dia sendiri membeli ijazah di internet tetapi mahukan orang Cina mendapat pendidikan kualiti!?!?  Adakah ini caranya dia menipu orang Cina di Malaysia!?!?  Kalau dia boleh beli ijazah di internet kenapa tidak ajarkan kepada orang Cina yang lain untuk berbuat demikian!?!?!?  Kenapa perlu ada sekolah dan pelajaran bahasa Cina sekiranya semua ini boleh dibeli dengan wang?!?!  Apakah pengerusi penipu Dong Zhong ini akan tampil ke hadapan dan meminta maaf kepada orang Cina yang ditipunya?!?!?
BANYAK CAKAP PASAL KUALITI PENDIDIKAN DI MALAYSIA, PENGERUSI DON ZONG SENDIRI SEORANG PENGELAT!!!

Yap Sin Tian, Pengerusi Dong Zhong yang menganjurkan demonstrasi 325 yang hampir-hampir mencederakan Timbalan Menteri Pendidikan, Wee Ka Siong setelahnya menjemputnya ke majlis tersebut, rupa-rupanya adalah seorang pengelat dan penipu!

Blog STOP THE LIES mendedahkan bagaimana Pengerusi Don Zong itu sebenarnya membeli kesarjanaannya menerusi Internet.

Universiti yang menganugerahkan Doktorat kepadanya ternyata sebuah rumah kedai tanpa sebarang bilik kelas!

Lawaknya!

Orang yang paling lantang bercakap tentang kualiti pembelajaran dan pendidikan Cina di negara ini, rupa-rupanya adalah seorang yang tidak berkualiti langsung. Sudahlah hidupnya menumpang glamour dengan cerita-cerita hebat tentang pendidikan Cina, rupa-rupanya dia sendiri bukanlah seorang yang berkualiti.

Maka tidak hairanlah mengapa Dong Zong sebenarnya sebuah pertubuhan orang bebal dan tongong memandangkan Pengerusinya sendiri merupakan seorang penipu!

Sekaligus mengingatkan kita kepada Anwar Ibrahim yang ingin memperjuangkan rakyat Malaysia agar bebas daripada rasuah, sedangkan dia sendiri adalah BAPA PUNYA BESAR RASUAH DUK ADA di negara ini. Seperti juga pemimpin-pemimpin PAS yang ingin memperjuangkan Islam tetapi mereka sendiri hidup menyara tubuh dengan perkara-perkara yang menyalahi tatacara Islam yang diajarkan oleh Nabi Muhammad s.a.w.

1 comments:

  1. Dong Zhong ni klu di Indonesia, dah lama kena gulai. Mana dia NGO2 yg memperjuangkan ketelusan & integriti yg kerjanya hentam UMNO/BN..apa tunggu lagi, hentamlah Yap Sin Tian Pengerusi Dong Zhong ini yg bukan shj memalukan org Cina, bahkan seluruh Rakyat Malaysia..!

    ReplyDelete

Baca Blog Dalam Facebook Anda