Friday, March 23, 2012

Bongkar!!!?? PAS Menipu Lagi di Bekenu!!?!??!

PAS Miri kecewa kerana program anjuran mereka yang bertopengkan NGO telah didedahkan!!??  Ini berikutan dari mengadakan perhimpunan tanpa permit polis walaupun di Dewan Orang Ramai Bekenu!!??  Kononnya mereka cuba menganjurkan seminar bertajuk "Islam Cara Hidupku!"!!??


PAS Miri pasti tidak tahu undang-undang!!??  Sepatutnya mereka memohon permit untuk berhimpun!!??  Sedangkan untuk menganjur perkahwinan di Dewan Suarah pun memerlukan permit apatah lagi di Dewan Orang Ramai!!??  Sekiaranya PAS Miri memang telus untuk mengadakan seminar maka kemudahan seperti  ambulans dan pegawai kesihatan bertugas hendaklah disediakan!!??  Bukannya mereka tidak tahu bahawa golongan warga emas ini mudah jatuh sakit apabila dihimpunkan di satu kawasan yang padat!!??  Cuba lihat di Dewan Suarah apabila mengambil BR1M?!!   Beberapa buah ambulans dapat dilihat disekitar kawasan Dewan Suarah, ini untuk memberi pertolongan cemas dengan segera sekiranya berlaku kes pengsan dan sukar bernafas apabila orang ramai begitu sesak???!!  

Mengisi kaji selidik!!??
Permit polis ini penting agar pertolongan seperti bantuan bomba dapat dikejarkan segera ke kawasan tersebut sekiranya berlaku kebakaran??!!!  Contohnya himpunan Bersih yang tidak diberi permit kerana tidak dapat menyediakan kemudahan pertolongan cemas seperti ambulans!!!???

Janganlah pihak pembangkang memandang remeh soal keselamatan kerana rakyat adalah aset sesebuah negara???!!!  Mungkin orang ramai yang hadir terkeliru dengan program BR1M?  Ramai yang kecewa kerana mendapati hanya program NGOk PAS Miri!!??  PAS Miri cuba memberi gula dan mee maggi!!??  Adakah mee maggi baik untuk warga emas?!!! Sekiranya benar mereka ingin memberi bantuan berilah susu Anlene dan bukannya mee maggi yang mengandungi MSG dan tidak sesuai untuk warga emas!!!???

Menurut beberapa rungutan yang diterima dari 'peserta' seminar, apa kaitan borang kaji selidik minta pendapatan isi rumah ala BR1M dan yang paling menjengkelkan adalah soalan mengenai tokoh yang dikagumi!!???


Borang Kaji Selidik?

Apakah motif PAS mengadakan ceramah tanpa permit ini yang cuba mengelirukan rakyat Bekenu!?!?!  Nampaknya tunggu sampai bulan bertanduk pun tiada bantuan yang akan dihulurkan oleh PAS Miri ini!!??  Kenapakah PAS Miri masih tidak serik diperbodohkan oleh PKR dan DAP?!?!?!  Mereka yang telah dikudakan sekian lama untuk mendapat kerusi Parlimen Sibuti nampaknya akan musnah harapan lagi apabila PKR sekali lagi bertanding di Sibuti!?!?!?!  Jangan lupa PAS Miri, selagi Hadi Awang tidak pakai cawat selagi itulah PAS akan kalah di Sarawak!?!?!?!  


Acara Politik Bertopengkan Seminar?!!
Ada juga yang mengambil kesempatan seperti di bawah!!?!?!


Memang strategi perniagaan PAS?!!?
Kalau nak berniaga bukalah saluran yang sesuai jangan cuba menipu rakyat Bekenu kononnya hendak memberi gula dan maggi mee percuma tapi perlu isi borang kaji selidik?!?!?!

1 comments:

  1. Wow its a very good post. The information provided by you is really very good and helpful for me. Keep sharing good information..
    2005 Cadillac SRX AC Compressor

    ReplyDelete

Baca Blog Dalam Facebook Anda