Monday, March 26, 2012

Pembangkang Hanya Pandai Menipu!!??

Angin perubahan di Selangor kian deras akibat kerajaan Barisan Nasional yang sering mengotakan janji berbanding dengan pihak pembangkang yang hanya pandai menabur janji!!!??  Inilah kelebihan memilih kerajaan yang benar dan telus!!??  Pihak pembangkang memang sudah lama pandai menabur janji, ini boleh dilihat dalam debat Soi Lek lawan Lim Guan Eng!!??  Lim Guan Eng hanya pandai menuduh tanpa memberi bukti atau fakta!!???  Tidak kurang juga janji manis politiknya untuk mendapat undi rakyat!!??  

Semoga rakyat sekarang sedar bahawa pihak pembangkang hanya pandai berjanji tetapi tidak pernah mengotakan janjinya!!??  Disebabkan rakyat sudah memberi peluang kepada kerajaan pembangkang untuk memerintah namun tidak ada pembangunan malah semakin banyak penyelewengan yang dilakukan pula!!???  Kini angin pembangunan semakin dirasai yang berpihak kepada Barisan Nasional!!!?? Ini kerana pandai berjanji tetapi tidak pernah mengotakan janji adalah seperti penipu!!??
Pembangkang gagal tunai janji
Oleh RAJA SYAHRIR ABU BAKAR
Pembangkang Gagal Tunai Janji
NAJIB Tun Razak menyampaikan sumbangan tilam dan dapur kepada wakil mangsa banjir Hulu Langat dan Ampang sambil diperhatikan oleh Presiden Kelab Putera 1Malaysia, Datuk Abdul Azeez Abdul Rahim di Dusun Tua, Hulu Langat, semalam. - UTUSAN/ZAINI HUSIN

syahrir.bakar@utusan.com.my

HULU LANGAT 25 Mac - Datuk Seri Najib Tun Razak melahirkan keyakinan beliau terhadap sokongan rakyat di Selangor yang didapati semakin memuncak kepada Barisan Nasional (BN) menjelang Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).

Perdana Menteri berkata, angin perubahan sokongan itu terhasil apabila BN sentiasa mengotakan segala janji yang dibuat khususnya terhadap golongan memerlukan serta pelbagai lapisan masyarakat lain melalui pelbagai program transformasi kerajaan.

Selain itu, katanya, angin perubahan sokongan tersebut turut didorong oleh kegagalan pembangkang mengotakan janji yang dibuat mereka pada pilihan raya umum lalu.

0 comments:

Post a Comment

Baca Blog Dalam Facebook Anda