Wednesday, April 17, 2013

Hotel Stoppa Spender Dikesan.. #PRU13 #TolakPR


Menurut blogger mymassa, lokasi tempat perzinaan Stoppa Spender rupa-rupanya terletak cuma 5 km daripada kantornya. Kononnya dia perlu berjumpa di Hotel tersebut kerana khuatir dengan mata-mata yang memerhati....

Hey barang baik... sini rupanya tempat Stoppa pesan tudung bawal...


#PRU13 : Inilah Hotel Mewah Tempat Zina Stopa Spender & Gundiknya

mymassa

Menurut kakitangan Pejabat PAS di Jalan Raja Laut, Setiausaha Agung PAS sering mengunjungi Hotel ***ANA untuk berbincang perkara penting. Sebelum skandal Mustafa Ali terbongkar, kakitangan tersebut percaya dengan alasan Mustafa yang perbincangan tidak dapat dibuat dalam pejabat PAS kerana terlalu ramai "MATA-MATA" yang akan membocorkan kepada pemimpin parti lain.

Bilik Hotel ***ANA seperti yg dibocorkan kakitangan PAS. Gambar kecil : Keadaan dalam video

Sama tak?

Lebih mengejutkan kerana jarak Hotel ***ANA hanya 5 km dari pejabat PAS. Jadi benarlah alasan yang diberi oleh Haji Hadi yang Mustafa sakit lutut, tak boleh jalan jauh sebab hanya 5km dari pejabatnya!

Kakitangan pejabat PAS tersebut beritahu yang dia bersedia untuk membuat kenyataan bila tiba masa yang sesuai. Katanya lagi, dia tak sanggup untuk menanggung dosa menyimpan kegiatan penzinaan Setiausaha Agung PAS yang akan menyebabkan parti tersebut dilaknat Allah S.W.T. Dia juga bersetuju dengan pandangan Tuan Guru Haron Din yang kes penzinaan ini perlu dibawa ke Lembaga Disiplin parti serta bersedia untuk menjadi saksi untuk membongkarkan perkara ini.

Nampaknya semakin banyak PAS buat solat hajat minta supaya ditunjukkan kebenaran, semakin banyak kebenaran yang terbongkar. Kakitangan pejabat PAS sendiri tak sanggup nak simpan dosa besar bosnya berkat solat hajat Tuan Guru Presiden.

*Dengar cerita security hotel ni memang ketat. Pejabat agama memang susah nak buat operasi kat sini.



- Posted using BlogPress from my New iPad

0 comments:

Post a Comment

Baca Blog Dalam Facebook Anda