Saturday, April 13, 2013

Identiti Video #Spendaputih Terbongkar....

Blogger redahkasipecah telah membongkar identiti sebenar dalam tayangan video #Spendaputih.  Ikutilah laporan beliau di bawah ini...
TERBONGKAR !!! Identiti " CALL GIRL " ..... ???
 
redahkasipecah 13 April 2013

Wanita tersebut dipercayai berniaga tudung bawal, dan sedang merancang membesarkan perniagaan dengan membuka Car Wash tak lama lagi. Berasal dari Pahang, ibu tunggal dua orang anak ini juga berusia 41 tahun.

Seorang peniaga, menjual busana muslim di Kuala Lumpur. Mengenali Cikgu Pa sejak tahun 2009. Cikgu Pa juga banyak membantu wanita ini meringankan beban sekiranya menghadapi kemerosotan dalam perniagaan busana muslimnya. Hubungan semakin intim, maka terbitlah rasa kasih sayang teman tapi mesra bercampur horny gitu. Sudah seperti kebanyakkan pasangan kekasih. Adakah mereka pasangan suami isteri?

Pada awal video klip yang mungkin akan tonton, Cikgu Pa berkata "I call, I message U tak jawab."

Suami isteri kalau nak main kena call dulu? Kena book hotel? Suami tunggu dalam bilik, isteri tekan door bell macam call girl?

Lepas main seround, kena urut satu badan? Selesai semua Cikgu Pa bagi duit, main dengan isteri kena bayar ke?

Pada penghujung video klip ini pula, wanita yang menjadi bahan belasahan Cikgu Pa update status perbelanjaan wang, dia akan buat bayaran untuk beli machine dan pindah rumah. Wanita ini juga ada menyebut mengenai nak buka Car Wash bersama Cikgu Pa. Pindah rumah? Jadi perempuan simpanan Cikgu Pa?

Lihatlah taste selera pimpinan tertingga PAS, wanita pakai jeans ketat, baju seksi tidak bertudung, rambut pula blonde. Tak ada langsung ciri ciri dress code Muslimah PAS.

Credit to Megat Panji Alam

0 comments:

Post a Comment

Baca Blog Dalam Facebook Anda