Saturday, April 13, 2013

Punca Video #Spendaputih Begini Ceritanya....#Stopa

 Menurut budak sri kinta, punca video spenda putih sudah dikenal pasti!  Mari kita perati apa sebabnya....

PUNCA VIDEO MUSTAPHA ALI TELAH DI KENAL PASTI !!! 

Saturday, 13 April 2013


Ramai orang melihat video Datuk M itu kerana Dendam Kesumat dan Hasad Dengki Datuk Kamarudin Jaafar (barua Anwar dalam PAS) kerana Datuk M mencuri jawatan Setiausaha Agung PAS daripada datuk Kamarudin Jaafar! Terpulang kepada anda menilai perkara ini, kerana kami mengetahui maklumat dalaman bahawa video itu sudah lama disimpan, sebelum Datuk M menjadi Setiausaha Agung PAS lagi.

Apapun fikiran anda, perkara sudah terjadi, orang negeri sembilan kata "tak dapek nak menulung".

Isu yang anda kena fikirkaan ialah KENAPA edaran paling rancak di kawasan Dewan Undangan Negeri N02 Kota Putera, Besut?

Rupa-rupanya ada masalah Perebutan Kerusi! Seperti yang diketahui, Dewan Undangan Negeri Kota Putera, Besut adalah DUN Tradisi PKR sejak 1999 hingga 2008.

Tetapi Mustapha Ali dengan Angkuhnya, dengan Egonya, dengan Sombongnya, dengan Sikap Panas Barannya..telah menukar dan memberikan kepada PAS dalam PRU13 ini dengan calonnya dikatakan Ustaz Adam (itu pun Ustaz Adam ini memiliki 2 Isteri).

Akibat rasa tidak puas hati, geng-geng PKR di bawah pimpinan Dr. Sazali memainkan peranan membalas dendam kepada Mustapha Ali. Ianya juga luka lama berdarah kembali bilamana bos mereka Datuk Kamarudin Jaafar dipecat sebagai Setiausaha Agung PAS.

Walau apa pun yang sudah berlaku dan menjadi hidangan halwa anda semua, Haji Hadi Awang telah pun mengeluarkan satu Fatwa berbunyi, "Islam Membenarkan Dedah Aib Pemimpin"..kamu sudah lupakah?

0 comments:

Post a Comment

Baca Blog Dalam Facebook Anda