Tuesday, May 8, 2012

Radio Haram Tidak Dihiraukan Di Sibuti?!?!

Radio Haram yang dikendalikan oleh Apai Peter John adalah fitnah dan tidak patut dihiraukan terutama sekali masyarakat di luar bandar?!? Janganlah terpengaruh dengan cerita basi yang dimainkan oleh golongan tertentu yang syok sendiri untuk mendengar suara mereka ke udara?!?!


Ahmad Lai percaya penduduk Sibuti sudah matang dengan karenah politik pembangkang dan tahu bahawa Radio haram membawa fitnah yang tidak masuk akal lebih-lebih lagi mengenai dendam Apai John ke atas Ketua Menteri Sarawak?!?!


Semoga penduduk luar bandar lebih bijak dalam memilih kerajaan transformasi pembangunan dan kerajaan fitnah dan penipuan pembangkang yang hanya mahu mengaut keuntungan peribadi mereka sahaja?!?


Inilah gambar Apai DJ radio haram tersebut?!?! Lihatlah perangai beliau yang memalukan dan tidak lagi mencerminkan adab sopan budaya timur dan kaki botol?!?!!







Editor, 'Radio Free Sarawak Dangerous, Cautions MP', theborneopost.com, 8 Mei 2012, http://www.theborneopost.com/2012/05/08/radio-free-sarawak-dangerous-cautions-mp/ dicapai pada 8 Mei 2012.


0 comments:

Post a Comment

Baca Blog Dalam Facebook Anda