Saturday, May 12, 2012

Calon PRU13 Adalah Pilihan Rakyat!!!

Tengku Adnan yang merupakan Setiausaha Agung BN memberitahu Utusan terdapat lebih daripada 1000 nama calon yang akan disaring. Nama ini diberi oleh bahagian dan negeri tetapi tidak semestinya menjadi calon muktamad PRU13!? Ini kerana Terdapat sumber lain yang diambil kira dan bukan semestunya pilihan parti yang akan dicalonkan?!?


Najib sudah semestinya mahu menang dan tidak akan bergantung kepada satu nama yang disenarai pendek oleh pemimpin komponen parti tetapi melihat kajian menyeluruh terlebih dahulu untuk memastikan calon tersebut boleh menang?!? Calon rakyat adalah pilihan yang paling sesuai dan bukan calon pilihan setiausaha politik yang mempunyai kepentingan tersendiri!?!

Kemungkinan besar Najib akan menemui Yang Di-Pertuan Agong untuk membubarkan parlimen kerana BN sudah bersedia utuk menghadapi PRU13?!?!

Pengarang, 'Lebih 1,000 Nama Calon BN Dikenalpasti', Berita Harian Online, 12 Mei 2012, http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Lebih1_000namacalonBNdikenalpasti_TengkuAdnan/Article dicapai pada 12 Mei 2012.

Posted from my iPad

0 comments:

Post a Comment

Baca Blog Dalam Facebook Anda