Saturday, May 12, 2012

PAS Tuduh DAP, Karpal 'Wheelchair' Singh Tamak?!?!

Semakin dekat pembubaran parlimen, semakin kuat pula perbalahan antara pihak pembangkang yang masih belum berpakat untuk membahagi kerusi?!?


Akibat tindakan bebal Hadi 'Cawat' Awang yang masih berkeras untuk melaksanakan hudud dan dibidas oleh Karpal sehingga bisu dalam media?!? Ini menunjukkan betapa takutnya kuda DAP, setelah dibidas untuk tidak lagi mengeluarkan kenyataan bebal dalam media cetak utama?!?

Namun masih ada juga anak kuda yang cuba membela nasib bapa kuda tetapi tidak akan dipedulikan oleh DAP?! PAS adalah kuda DAP sebagai mana PKR setelah diumumkan oleh Ketua Pembangkang?! Apakah kesudahan parti Hadi 'Cawat' Awang yang kini dilenyek kerusi roda Karpal 'Wheelchair' Singh?!? Karpal sudah memastikan Islam tidak dapat diperjuangkan oleh PAS!!? Bagaimanakah PAS masih mahu bersekutu dengan DAP lagi?!?!


Ahmad, N., Zainudin, F., Baharin, B., H., 'DAP, Karpal Tak Perlu Tamak Kuasa'! Berita Harian Online, 12 Mei 2012, http://www.bharian.com.my/bharian/articles/2012051207312020120512073120/Article dicapai pada 12 Mei 2012.

Posted from my iPad

0 comments:

Post a Comment

Baca Blog Dalam Facebook Anda