Monday, May 14, 2012

PAS Salah Guna Islam?!?

PAS semakin tertekan apabila diserang di setiap arah. Sebelum ini dibidas terlebih dahulu oleh Karpal 'Wheelchair' Singh kerana bercakap mewakil pakatan haram mengenai perlaksanaan hudud!?! Ini mengakibatkan keretakan antara PAS dan DAP!? Sehubungan dengan itu, PKR dan DAP mungkin menghadapai PRU13 tanpa PAS yang menunjukkan kekalahan demi kekalahan sejak PRK yang berlangsung selepas 2009?!?

Serangan terakhir adalah daripada PERKASA untuk menggesa Majlis Fatwa Kebangsaan agar mengkaji untuk membuang perkataan Islam dalam PAS!!?

Hari ini pula, PAS dituduh menyalahgunakan Islam oleh Dr Harussani!?! Dr Harussani juga menyeru pengikut fanatik PAS agar kembali kepada ajaran Islam sebenar dan bukan hasad dengki yang diperjuangkan kini oleh PAS?!? PAS juga telah menyimpang jauh daripada ajaran Islam demi mengejar pangkat, harta dan kekayaan untuk kepentingan pemimpin PAS?!


Mengulas mengenai hukum menyertai himpunan Bersih yang telah dijatuhkan haram oleh Majlis Fatwa Kebangsaan kerana menceroboh kawasan larangan serta melakukan kerosakan harta benda awam sehingga mengakibatkan kecederaan bukanlah tuntutan Islam?!? Semoga ahli PAS yang fanatik segera bertaubat dan kembali ke jalan yang benar!?

Pengarang, 'PAS Salah Guna Islam', Berita Harian Online, 14 Mei 2012, http://www.bharian.com.my/bharian/articles/PASsalahgunaIslam/Article/ dicapai pada 14 Mei 2012.

Posted from my iPad

0 comments:

Post a Comment

Baca Blog Dalam Facebook Anda