Friday, May 4, 2012

Anwar & Ambiga Bakal Kering Bayar Pampasan Akibat Bersih?!?

Penganjur perhimpunan haram Bersih 3 yang mengakibatkan kerugian dan kemusnahan harta benda pada 28 April 2012 akan berdepan dengan tuntutan pampasan oleh beberapa persatuan NGO!?!? Kerugian yang lebih daripada RM 10 juta ini memang tidak berbaloi sekiranya disalurkan untuk kerja-kerja amal dan kebajikan?!?!




Sebelum ini pemimpin pembangkang menyelar kos penerbangan PM dan TPM dalam rangka kerja mereka untuk mendampingi rakyat di seluruh Malaysia?!?! Lihatlah pemimpin pakatan haram yang tidak pernah hadir di persidangan Dewan Rakyat dan kini telah menganjur perhimpunan 'aman' yang telah merosakkan harta benda dan mencederakan pegawai keselamatan!?!? Beginilah pemimpin pakatan, mengata dulang paku serpih, mengata orang dirinya yang lebih?!?!


Walau apapun diharap penganjur Bersih akan membayar pampasan kerana mereka berkeras mahu mengadakan perhimpunan Bersih dan kini hendaklah berkeras juga untuk menanggung akibatnya?!? Agaknya ramai orang luar yang diimport memandangkan mereka ini tidak pandai berbahasa Melayu tetapi ada hati untuk menghalau wartawan asing yang lebih fasih berbahasa Melayu daripada mereka?!?!


Jangan lupa, Anwar dan Ambiga patut disaman akibat masalah dan kepentingan seks songsang mereka orang lain yang merana?!?!



Bernama, 'Perhimpunan: 12 NGO serah memorandum tuntut pampasan', Berita Harian Online, 4 Mei 2012, http://www.bharian.com.my/bharian/articles/Perhimpunan_12NGOserahmemorandumtuntutpampasan/Article dicapai pada 4 Mei 2012.

0 comments:

Post a Comment

Baca Blog Dalam Facebook Anda