Monday, May 7, 2012

Fadillah Memastikan Pemuda Mengundi BN?!?!



Pemuda PBB diminta berganding bahu untuk memastikan kemenangan selesa bagi BN menjelang PRU13?!? Datuk Fadillah memiliki tanggungjawab yang berat kali ini untuk menyerahkan undi Pemuda kepada wakil rakyat BN?!? Datuk Fadillah bukan sahaja Ketua Pemuda PBB tetapi juga menyandang tugas sebagai Ketua Pemuda BN Sarawak?!?!


Armada Pemuda ini adalah salah satu platform untuk mendekatkan Pemuda kepada kerajaan BN?!?! Di samping itu juga, ia menjadi platform untuk golongan belia menyuarakan hasrat mereka samada gembira atau tidak berpuas hati dengan pembangunan di kawasan mereka?!? Ini untuk memastikan suara mereka sentiasa didengar walaupun di peringkat akar umbi lagi?!?!


Sibuti kini melihatkan pengundi belia membentuk 45% daripada jumlah keseluruhan di Bekenu dan Lambir?!? Golongan ini hendaklah diberi suara agar mereka akan lebih mesra kerajaan!?!? Semoga Golongan belia dan Pemuda mendapat manfaat daripada Armada Pemuda ini?!?!


Utusan Borneo, 'Pemuda PBB diminta aktif turun padang demi tambah sokongan terhadap BN'. theborneopost.com, 7 Mei 2012, http://www.theborneopost.com/2012/05/07/pemuda-pbb-diminta-aktif-turun-padang-demi-tambah-sokongan-terhadap-bn/ dicapai pada 7 Mei 2012.

0 comments:

Post a Comment

Baca Blog Dalam Facebook Anda