Monday, August 13, 2012

[Gambar] Sekitar Majlis Berbuka Puasa Pusat Khidmat Wakil Rakyat Parlimen Sibuti 2012

MIRI - Seramai 1500 orang telah membanjiri kawasan Eastwood Valley untuk berbuka puasa bersama dengan ahli Parlimen Sibuti iaitu YB Haji Ahmad Lai bin Haji Bujang.   Ini menunjukkan sokongan yang padu daripada segenap lapisan masyarakat yang berbilang kaum di sekitar Parlimen Sibuti.  

Kami terharu dengan keharmonian yang ditunjukkan oleh kaum dayak yang duduk bersila di lantai untuk memberi peluang kepada orang yang berpuasa untuk berbuka puasa di atas meja yang disediakan.  

Kehadiran yang begitu meriah dihadiri oleh setiap wakil ranting dari Bekenu dan Lambir.  Bahkan juga turut hadir adalah golongan NGO, anak yatim, fakir miskin yang turut menerima sumbangan hari raya terlebih dahulu sejak pukul 4 petang.  

Siapa kata Sibuti tidak menyokong Ahmad Lai?  Inilah bukti Sibuti sayangkan Ahmad Lai dan YB Ripin turut hadir untuk memberi sokongan kepada beliau.  Sesungguhnya Ahmad Lai hanyalah berkhidmat untuk Barisan Nasional dan rakyat semua sedar Barisan Nasional adalah Ahmad Lai di Sibuti, tiada tandingan dan tiada penggantinya.

Berikut adalah gambar-gambar yang sempat dirakam sekitar Majlis Berbuka Puasa tersebut.   




0 comments:

Post a Comment

Baca Blog Dalam Facebook Anda