Wednesday, March 20, 2013

Lahad Datu Ground Zero: Pengganas Sulu Bertopengkan Ulama

Bayangkan sekiranya pengganas Sulu boleh bertopengkan ulama di Semporna, bagaimana pula ulama di Malaysia.  Mereka sanggup mengamalkan politik maki hamun walhal ulama ini sepatutnya bercakap benar dan tidak memutar-belitkan fakta dan rezeki Allah untuk kepentingan mereka.  

Tanah Tinggi Lojing amanah rakyat diserahkan kepada balaci DAP untuk mengaut keuntungan bertopengkan nama pekerja Kilang Papan.  Inikah pemimpin dari kalangan ulama yang memperjuangkan Islam?  Mungkin peristiwa di Sabah membuka mata kita bahawa tidak semua yang menjadi imam itu baik niat dan akhlaknya.  

Di Sarawak juga terdapat AMK Sarawak yang mengaku pernah menjadi imam di Surau Kampung Temedak tetapi melarikan anak dara yang merupakan seorang mahasiswi ke Siam untuk menjadi isteri sementara tanpa pengetahuan isteri pertama.  Menjelang PRN Sarawak, isteri diceraikan tanpa melalui prosedur yang sah untuk membuktikan anak yang lahir adalah sah di sisi agama cuma tidak sah di sisi undang-undang kerana belum didaftarkan sijil nikah Siam kepada Majlis Islam Sarawak!

Berhati-hati dan berwaspadalah kita apabila ada orang luar yang mengaku mereka sebagai pendakwah dan penyebar agama.  Mungkin mereka ada udang di sebalik batu!  Ada yang dengki dengan keamanan dan kesejahteraan kampung kita.  Soalan yang paling utama adalah mahukah kita melihat anak atau cucu kita menjadi habuan Perdana Menteri Homoseksual kelak?   Sekiranya nafsu beliau tidak dihentikan sekarang, apakah yang akan berlaku sekiranya orang ini menjadi Perdana Menteri?

Eksklusif Semporna Inside ! Pertemuan Dengan Hero Kampung Yang Tewaskan Anjing Kiram III !!

oleh AAKJ
 
Menurut mereka, pada mulanya mereka memang takut bila pengganas anjing Kiram III itu datang dengan senjata M16 kata mereka..anjing Kiram III naik dari rumah ke rumah..tawan mereka dan kumpulkan mereka d masjid..

Keputusan mereka ambil untuk tumpaskan anjing Kiram III d buat dalam masa yang amat singkat..tanpa berfikir tentang nyawa terancam, penduduk bertindak menumpaskan anjing Kiram III beramai-ramai. Mereka sedar bahawa anjing Kiram III rupanya hanya seorang diri.

Menurut penduduk..mereka kenal anjing Kiram III itu..biasa menjadi imam d masjid mereka..namun ketika bersenjata dan berseragam pengganas, watak Imam selama ini hanyalah lakonan..perasaan marah penduduk ketika itu sudah tidak dapat d bendung lagi..keputusan mereka buat dan akhirnya anjing Kiram III tersungkur menyembah bumi dalam keadaan yang paling hina !!

Aakj menghormati permintaan penduduk d sini agar jangan siarkan foto mereka dari jarak dekat untuk keselamatan mereka.

Penduduk bimbang juga kalau-kalau ada lagi yang datang nak balas dendam terhadap mereka..tapi kali ini tegas mereka..kami sedia berkorban untuk pertahankan hak kami sebagai rakyat Malaysia yang setia pada negara ! terharu aakj mendengar pengakuan ikhlas dari hati mereka.

Buat penduduk Kampung Sinalang Lama..aakj tabik hormat anda semua
Buat penduduk Kampung Sinalang Lama..aakj doakan anda semua d lindungi Allah sepanjang masa
Buat penduduk Kampung Sinalang Lama..aakj bangga jumpa anda semua..anda semua orang baik-baik !
Foto kat atas ni aakj ambil d kawasan Kampung Simunul..tempat gugurnya 6 Syuhada...
Baca seterusnya di sini

0 comments:

Post a Comment

Baca Blog Dalam Facebook Anda