Saturday, March 9, 2013

Sultan Kiram III Pengamal Ilmu Batin?


Sultan Jamalul Kiram III merupakan pengamal ilmu batin? Menurut laman pengeRindu Sultan Jamalul Kiram III telah mengasap kemenyan apabila mendengar rakyat Malaysia berdiri untuk solat hajat. Apakah kegunaan mengasap kemenyan ini?

Menurut orang yang lebih dahulu makan garam, mengasap kemenyan ini merupakan salah satu upacara ilmu batin untuk menyeru pertolongan jin, iblis mahupun syaitan!

Ikutilah pembongkaran oleh PengeRindu dibawah ini.

Terkini & Gempar: Sultan Sulu Kiram Seru Jin Iblis Syaitan Bantu Tenteranya di Sabah

Oleh PengeRindu
8 Mac 2013

Sebilangan Foto Kematian Tentera Saitan of Sulu Jamalul Kiram III di tangan PDRM & ATM Malaysia. ( 52 Kematian Tentera Saitan Sulu Kiram ) 79 Ditahan . Update 8 March 2013 .


Singa Sulu kini tinggal kenangan


Kerajaan Sultan Jamalul Kiram III ( Saitan of Sulu Kiram Jamalul Tiram III ) hanya mampu tinggal di rumah uzur dua tingkat dalam komuniti rakyat miskin Islam di Metro Manila.“Saya hanyalah seorang sultan yang paling miskin di dunia,” kata Jamalul kepada pemberita AP ketika ditemui di kediamannya di kampung Maharlika.

Saitan Sulu juga menghidapi menghadapi masalah kegagalan buah pinggang dan penyakit jantung akibat daripada terlalu banyak memuja Jin dan Iblis .

Selepas Rakyat Malaysia beramai-ramai Solat Hajat semalam dan hari ini ternyata Sultan Kiram dan tentera Suluk Kepanasan dan kini dilihat Sultan Kiram sedang membuat satu 'upacara' dinyakni sebagai 'peninding/kebal' menyeru Jin untuk bala Tenteranya di Sabah.


Kemenyan diperasap untuk menyeru 'jin-jin' bagi diresapkan dihantar kepada anak buahnya di Sabah.



Sekarang ATM & Polis Malaysia bukan berperang dengan Manusia , kini mungkin berperang dengan 'JIN' atau Syaitan dikalangan Tentera Suluk Kiram .


- Posted using BlogPress from my iPad

0 comments:

Post a Comment

Baca Blog Dalam Facebook Anda