Friday, May 4, 2012

Bersih Mendapat Dana Amerika?!? Anwar Sah Agen Yahudi !?!?





Menurut wartawan Nile Bowie, Bershit telah mendapat sumbangan daripada agensi kerajaan Amerika untuk mengubah sistem pemerintahan negara yang mengecam tindakan Israel dan dasar luar Amerika!?!? Ini pernah dikhabarkan melalui laman blog chedet, mantan PM Malaysia?!?


Menurut chedet juga Amerika banyak menaja NGO untuk menggugat kestabilan politik negara kita bahkan mengganggu kestabilan ekonomi negara dengan menyerang matawang Malaysia?!? Anwar pula mereka dapati sebagai badut yang sesuai untuk mengetuai perubahan politik negara sebagai kerajaan proksi bertopengkan demokrasi!?!?!? Semua ini untuk menyenangi dasar luar Amerika di mata dunia agar mudah disuruh atau dikerah untuk kepentingan Amerika sahaja?!?!?


Memang dahsyat Anwar dah jadi agen Yahudi!?!? Apa pula game plan selepas ini?!?! Semoga rakyat Malaysia bijak memilih sebelum maruah dan masa hadapan negara kita tergadai!?!?!


Bowie, N., 'Bersih 3.0: Politicizing the Apolitical in Malaysia', Nilebowie.blogspot.com, 29 April 2012, http://nilebowie.blogspot.com/2012/04/bersih-30-politicizing-apolitical-in.html dicapai pada 4 Mei 2012.

0 comments:

Post a Comment

Baca Blog Dalam Facebook Anda