Monday, September 3, 2012

Hadi Awang Terkejut di Miri! Sambutan Hambar!


Kejutan yang dijanjikan oleh PAS Miri untuk Hadi Awang tidak berhasil! Zuar XPDC dan Iwan Syahman (pssst sape?) tidak berjaya menarik golongan belia untuk memilih PAS! Nampaknya PAS tidak lagi relevan, bukan itu sahaja PKR pun tidak disenangi akibat publisiti murahan dan juga lagak peserta Janji Bersih yang begitu keterlaluan!

Setakat 100 orang atau lebih seorang sebegini maka tidak patut untuk dibanggakan! PAS sudah menjadi riak dan jelas tidak menunjukkan keislamannya lagi!

Walau bagaimanapun sekarang sudah jelas dan sudah terang bahawa belia Miri dan Sibuti tidak memilih PAS (Pis Pus!) Inilah daya penarik Najib dan Rosmah!

BN sememangnya pilihan orang muda! Tidak sia-sialah memperkasakan UMB Sibuti-Miri untuk menangkis tohmahan dan menghiris fitnah di dunia siber!!
Lebih 100 sertai konvoi Himpunan Hijau PAS

Utusan Borneo 3 September 2012, Isnin


(Gelapnya. Nyamuk pun lebih banyak! Ada yang tertidur kerana tidak faham apa yang Hadi cakap!)

MIRI: Lebih 100 penunggang motosikal dan basikal menyertai konvoi bermotosikal dan berbasikal Xpresi Hijau Anak Muda PAS Sarawak sempena program ‘Himpunan Hijau ke Putrajaya’ Peringkat Negeri Sarawak yang berlangsung di sini, semalam.

Konvoi tersebut yang dilepaskan dan diketuai sendiri oleh Ketua Dewan Pemuda PAS Nasrudin Hassan, telah memulakan perjalanan mereka dari Stadium Tertutup Miri menghala ke lokasi program di Jalan Brighton.

Turut serta dalam rombongan konvoi itu semalam ialah Ahli Parlimen Jerai Ustaz Mohd Firdaus Jaafar.

Di hentian terakhir, rombongan tersebut disambut oleh Timbalan Pesuruhjaya III PAS Sarawak merangkap Pengerusi PAS Miri Jofri Jaraiee dan bekas Timbalan Menteri Pelajaran Datuk Salleh Jafaruddin.

Majlis kemudian diikuti dengan majlis rumah terbuka Hari Raya bermula jam 2 hingga 4 petang semalam.

Manakala program ‘Himpunan Hijau ke Putrajaya’ pula berlangsung di Lot 1090, Jalan Brighton di Tanjung Lobang (seberang Hotel ParkCity) bermula jam 8 malam tadi.

Beberapa artis jemputan dari Semenanjung Malaysia seperti Iwan Syahman dan Zuar daripada kumpulan rock XPDC tampil menghiburkan orang ramai yang datang ke program tersebut.

Di program itu juga, para penyokong PAS berpeluang bertemu dan beramah mesra dengan Presiden PAS Datuk Seri Hadi Awang serta pemimpin-pemimpin PAS lain di peringkat negeri dan pusat.

Sementara itu petang semalam Hadi yang turut diiringi oleh pemimpin PAS yang lain turut mengadakan lawatan ke beberapa kawasan di Sibuti untuk bertemu para penyokong PAS dan Pakatan Rakyat di sana.

0 comments:

Post a Comment

Baca Blog Dalam Facebook Anda