Thursday, April 18, 2013

Kenapa Stoppa Ali Tidak Buat Laporan Polis Berkaitan Video Fitnah? #TolakPR


Ini kalilah, mungkin video tersebut memang benar terjadi? Ini kalilah juga Stoppa tidak berfikir panjang sebelum menerkam? Ikuti laporan blogger Sungai Rapat...

Inilah Agaknya Yang Membuatkan Stoppa Ali Tak Berani Buat Laporan Polis
By Sungai RapatWednesday, 17 April 2013

Sebelum ini kecoh bagai nak gila di laman blog pembangkang bahawa pengakuan isteri Mustafa Ali berkenaan dengan paparan video suaminya yang sedang menjalinkan hubungan intim bersama seorang perempuan janda anak dua.
"Suami saya tidak pernah pakai seluar dalam ". Katanya kepada wartawan yang menemubualnya ditalian telefon.
Keengganan Mustafa Ali membuat laporan polis terhadao kononnya video seksnya adalah difitnah membuatkan tercalarnya imagenya Stoppa Ali sebagai Setiausaha Agung Pas Malaysia, hanya mengundang persepsi rakyat yang semakin memandang dirinya adalah pelaku sebenar didalam video tersebut.
Kini tahulah kita ketakutan Stoppa Ali untuk membuat laporan polis ada benarnya kerana semua bukti yang ada dalam video tersebut akan diambilkira untuk mencari siapa pelakon sebenar dalam video Stoppa Ali.
Stoppa Ali dan Harakah juga sering memfitnah Umno kononnya Umno memfitnah mereka tetapi dalam masa yang sama Stoppa Ali takut untuk membuat laporan polis.
Sejak isteri Mustaffa Ali membuat pengakuan bahawa suaminya tidak pernah memakai spender, ramai penyokong Pas sering melihat bahagian alat sulit Mustaffa kerana mustahil tanpa seluar dalam mampu melindungi alat sulit Mustaffa melainkan alat sulit mustaffa sudah mati pucuk.
Pas membangun bersama Spender Stopa Ali

- Posted using BlogPress from my New iPad


0 comments:

Post a Comment

Baca Blog Dalam Facebook Anda