Saturday, January 12, 2013

#HKR112 Gagal Mencapai Objektif!!

Penyertaan rakyat untuk maruah Anwar dan Shamsidar cuma mampu mencatat seramai 45 000 sahaja.  Sebelum ini Mat Sabu menjanjikan 1 juta penyertaan sehingga pukul 5 petang.  Nampaknya PR masih gagal mempengaruhi rakyat Malaysia untuk berdemo.  Cuma kelihatan beruk dan unggas sahaja yang hadir.  Mana perginya penyokong roket?

PRU13 kini milik BN!

HIMPUNAN SHAMSIDAR: PR MAMPU BAWA PENYOKONG UTK 1 PARLIMEN ! #KL112

12 Jan 2013 MyHomeSoil


Perhimpunan untuk keperibadian agong Anwar Ibrahim dan Bini Azmin Ali, Shamsidar yang berlaku di Kuala Lumpur hanya mampu mencapai jumlah pengundi lebih kurang 1 Parlimen sahaja sedangkan jemputan diedarkan kepada seluruh rakyat Malaysia seluruh negara meliputi negeri Johor hingga ke Sabah. Sebagai contoh, Bagi Parlimen Seremban jumlah pengundi adalah seramai 87,000. Namun, mengikut analisis Pihak PDRM, perhimpunan ini adalah seramai 45,000 orang. Untuk rekod, Malaysia mempunyai 222 parlimen. 

Analisis kasar mendapati untuk ketiga-tiga parti pembangkang terbesar negara iaitu PAS, DAP dan PKR yang hanya dapat menghimpunkan seramai ini sahaja merupakan satu kegagalan jangkaan PAS, PKR dan DAP! Untuk rekod, Pakatan Pembangkang meramalkan dan menjangkakan perhimpunan ini dihadiri lebih sejuta orang. 

Dengan promosi besar-besaran seluruh negara dilakukan oleh pembangkang di dalam ceramah-ceramah mereka yang diadakan bermula 3 November 2012 bermula di Negeri Sembilan sehingga ke negeri-negeri lain untuk mempromosikan himpunan sejuta rakyat pada hari ini 12/1/2013 , kehadiran 45,000 atau boleh kita letak sehingga 100,000 adalah boleh disifatkan sebagai gagal. 


MHS rasa lebih baik kita tunggu PRU 13.. tengok siapa yang menang....:-)

0 comments:

Post a Comment

Baca Blog Dalam Facebook Anda