Thursday, April 5, 2012

DAP Jual Tapak Masjid Pulau Pinang Untuk PKR Kempen di Sarawak!?!?!

Dr Mansor Othman
Ini rupanya orang yang jual tapak masjid!?!?!  Ini rupanya Melayu yang gadai segalanya demi pangkat dan harta kekayaan!!?!?

Rata-rata yang datang hanya ingin melihat bagaimana rupa orang Islam Melayu yang sanggup bersekongkol dengan DAP untuk menjual tapak masjid!!?!? Dia juga merupakan Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang!?!!? Dr Mansor Othman memegang portfolio PERDAGANGAN ANTARABANGSA & PEMBANGUNAN INDUSTRI, KOPERASI DAN PERHUBUNGAN MASYARAKAT. Apa kaitan portfolio beliau dengan Petra Jaya!?!? Setakat perhubungan masyarakat, tidak perlu berjalan sehingga ke Sarawak?!?!!?  Agaknya nak makan mee kolok percuma guna duit Israel yang baru mashuk melalui Anwar Ibrahim!?!?  Duit lebih jual tapak masjid di Pulau Pinang!!?!  

Sambutan Dr Mansor Othman memang banyak sehingga 30 orang pun tidak muat nak masuk rumah dan bagi makan malam!?!!?  Setakat duduk bawah pokok apa kelas YB?!!?!  Lain kali ajaklah ke Grand Continental!?!?  Penduduk Satok tidak layak di hotel seperti penyokong DAP yang lain?!?!  Kalau penyokong PKR di Sarawak kena buat ceramah bawah pokok!!??  Kalau penyokong PAS kena buat ceramah di surau!!? Kenapa penyokong DAP sahaja yang boleh buat di hotel ternama?!?!!  Pakatan Haram pun ada sistem kasta?!?!?

Bendera pun dah senget!?!?!
Agaknya apa door gift yang pengunjung PKR Satok dapat?!?!  Kalau di Sibuti Robby bagi beras dan gula serta maggi!!??  Kalau di Satok dapat apa?!?!  

Untuk membaca dengan lebih lanjut silalah ke pautan ini!!??!

0 comments:

Post a Comment

Baca Blog Dalam Facebook Anda