Thursday, April 19, 2012

Kronologi Sekitar #Occupydataran dan #MansuhPTPTN Sebelum Razali Tumpang Sekaki!?!?!

Sebelum kena hentam beginilah lagak sombong peserta #Occupydataran dan #MansuhPTPTN yang mengganggu tugas PBT?!?!!?  Sudahlah sesama Melayu meninggikan suara?!?!  Banner tanpa permit dan kebenaran sesuka hati sahaja telah digantung!?!?!   Hormatilah orang tua kalau tidak menghormati paku di bahu!?!?!  Kesal sungguh melihat adab timur tidak lagi disokong!?!?!  Muka mahasewel yang pernah pecah kena jahit semasa kecoh di UPSI dululah yang sibuk mengapi-apikan mahasewel yang lain!?!?!


Setelah mahu berhimpun dengan mengatakan hak mereka!?!?! Kalau anak kepada PBT atau saudara mereka tidak geram melihat bapa mereka dihina sebegini, pastinya sesiapa yang melihat video di atas akan simpati terhadap PBT yang cuma menjalankan tugas tetapi tidak diendahkan oleh para peserta yang mengamalkan hak demonstrasi mereka seperti dalam perlembagaan kononnya!?!!?

Pada malamnya pula terjadilah sesuatu yang tidak diingini!?!?


Sekarang baru nak minta pertolongan polis?!??!  Samseng DAP pun ada?!?!  Kenapa tidak panggil mereka!?!?!  Sewaktu disuruh beredar tidak endah apabila diserang Samurai Hitam takut pula mereka ini!?!?! Memang sah sewel!!?!?

0 comments:

Post a Comment

Baca Blog Dalam Facebook Anda