Tuesday, April 3, 2012

[Video] Adam Adli Dibalun Oleh Penduduk Kampung Kerinchi!?!?!?

Adam Adli yang pernah menurunkan gambar PM di PWTC kini terlibat dengan penduduk pangsapuri PKNS bersama dengan Nurul Izzah!?!?  Menurut saksi mereka melihat Adam Adli telah ditumbuk oleh penduduk tempatan semasa berada dalam pangsapuri tersebut!!?!?  Mungkin penduduk setempat takut dengan kehadiran Adam Adli maka akan berlaku sesuatu yang tidak dingini seperti yang pernah berlaku di UPSI!!?  Itulah sebab agaknya Adam Adli yang berkali-kali disuruh beredar dari kawasan tersebut tetapi degil dan tetap berkeras mahu berada di pangsapuri tersebut mengakibatkan dia ditumbuk!!!?!  

Berikut adalah laporan oleh nana dari Penang yang berada di tempat kejadian ketika berlakunya pergaduhan!!?!? 
VIDEO ADAM ADLI KENA TUMBUK

oleh Mat Kilau Penang


Rundingan 34 penduduk pangsapuri PKNS Kampung Kerinchi dekat Kuala Lumpur bersama pihak berkuasa tempatan (PBT) yang mahu merobohkan kediaman mereka pagi ini dicemari oleh insiden aktivis pelajar, Adam Adli yang mengaku ditumbuk.

Menurut saksi kejadian, Adam Adli Abd Halim kelihatan ditumbuk ketika menuruni pangsapuri empat tingkat itu oleh lelaki, dipercayai penduduk setempat.

Adam yang hadir bersama seorang lagi aktivis pelajar Ekhsan Bukhari kelihatan mengalami kecederaan di bahagian bibir dan mata.Adam kini sedang membuat laporan polis di Balai Polis Jalan Pantai Baharu. 



0 comments:

Post a Comment

Baca Blog Dalam Facebook Anda