Tuesday, July 17, 2012

Anwar Akui Himpunan Oren Gagal!


Sungguh pedih dan pahit menelan kebenaran! Namun itulah hakikat yang harus ditelan oleh puak PAS rendah IQ? Ada beza antara puak PAS ini? Kalau hendak tahu dengan lebih lanjut sila baca pendedahan di bawah.

Anwar Sudah Nasihatkan – PAS Tak Dengar

Oleh gelagatanwar.wordpress.com

Julai 16, 2012 at 11:45 pm



Kegagalan Himpunan Oren anjuran PAS baru-baru ini, memang membawa imej buruk kepada Pakatan Rakyat. Banyak kali, Anwar memberikan mesej kepada pimpinan PAS untuk tidak meneruskan agenda Himpunan Oren. Pada Anwar, FELDA adalah isu yang semakin kurang mendapat perhatian rakyat. Semua ini mesti dilakukan dengan strategi, jelas Anwar. Bukan boleh dilambak ikut suka.

Pada Anwar, isu FELDA sudah semakin menurun dan tidak mendapat perhatian. Semua perlu dipakej semula dalam gambaran media yang lebih menyeluruh. Masuk isu rasuah, barulah boleh kaitkan semua cerita.

Menurut kawan-kawan di HQ, usaha sudahpun dibuat untuk membeli beberapa dokumen mengenai isu FELDA. Budak-budak Rafizi sudah berlegar untuk mencari data terbaru mengenai rasuah yang berlaku dalam FELDA. Setakat ini belum ada. Usaha untuk mengaitkan beberapa individu, seperti Isa Samad, Ahmad Maslan – mesti diusahakan dengan lebih bersungguh.

Anwar cukup kecewa, kerana himpunan oren diadakan secara tergesa-gesa. Kalau menunggu sedikit masa, dapat maklumat dan info baru – barulah serangan terhadap Felda dapat dilakukan dengan baik.

Anwar kecewa kerana dengan tidak semena-mena – nama baik PKR pun terbabit sama dengan kegagalan Himpunan Oren.

Sebab itulah, PKR sama sekali tidak mahu terlibat dengan Himpunan Oren. Ini semua kerja gila Mazlan Aliman dan puak-puak rendah IQ dalam PAS. Anwar tak kuasa nak layan orang macam ini.

- Posted using BlogPress from my New iPad

0 comments:

Post a Comment

Baca Blog Dalam Facebook Anda