Wednesday, July 18, 2012

Tahniah RBF Online!

Tahniah kepada RBF Online.  Tulisan berapi beliau sentiasa menyebabkan pemimpin pembangkang resah dan gundah gelana.  Ini kerana pemimpin pembangkanglah paling banyak melayari media sosial..

Namun demikian, kini Cybertroopers BN tidak perlu gentar dan khuatir kerana sistem mahkamah memihak kepada kebenaran!  Hidup BN!!
Pemain-Pemain Cyber Pro BN Kini Meresahkan Pemimpin Pembangkang

Sejak petang semalam hinggalah ke pagi ini saya banyak menerima ucapan tahniah berhubung keputusan Mahkamah Tinggi Kota Bharu petang semalam yang menolak saman Husam Musa keatas seorang peniaga yang dituduh sebagai blogger ruangbicarafaisal.blogspot.com .

Ramai juga yang minta saya belanja makan....

Suka saya nak jelaskan disini, sebenarnya ucapan tahniah itu tidak perlu ditujukan kepada saya. Bukan saya yang menang. Yang menang adalah peniaga tersebut. Kalau nak ucap sila ucapkan terus kepada lelaki itu. Kalau tak tahu ke mana nak dituju untuk ucap tahniah kepadanya, sila ke blog kickdefella di sini. Saya difahamkan beliau telah lama berada dalam jagaan kickdefella.

Tentang permintaan untuk belanja makan, tidak menjadi masalah. Hari Ahad ini (22.Julai.2012) jam 12.30 tengahari di Restoran Nasi Kandar SS 2 Petaling Jaya. Tawaran terhad antara jam 12.30 tengahari hingga 3.30 petang sahaja. Lebih daripada waktu itu dah tak boleh. Makan di kedai sahaja. Bungkus tidak dibenarkan. Amacam, ok ?

Kalau kena tarik naik ke dalam kereta jenazah jangan marahi saya......kah....kah.....kah.....baca selanjutnya di sini.

0 comments:

Post a Comment

Baca Blog Dalam Facebook Anda