Tuesday, July 17, 2012

Lynas Selamat Daripada Fitnah Portal Pembangkang!!


Free Meroyan Today sudah menerima padah akibat mengikut rentak pembangkang! Sudah jelas sekarang bahawa tiada bukti saintifik yang dapat mengaitkan tentang bahayanya Lynas terhadap persekitaran lebih-lebih lagi manusia!

Kini siapa yang memfitnah BN atau Pakatan Haram? Jelas sekali Zulhaedah Suboh pun ikut tertipu, apatah lagi Ariperiajul dan Johree J! Patutlah mereka ini tidak akan menjadi calon pakatan kerana tidak sesuai dengan karakter mereka! Setakat jadi orang bawahan untuk selama-lamanya..? Robby ada karakter ke? Setakat jadi macam speaker tin kosong tanpa fakta boleh jadi calon, memang sahlah PAS nak terkubur tidak lama lagi!?

Portal Pembangkang Memohon Maaf Kepada Lynas

Oleh www.melanaublogger.com



Portal berita pro pembangkang Free Malaysia Today (FMT) hari ini memohon maaf kepada Lynas Corporation Limited kerana sebelum ini menerbitkan artikel-artikel yang mendakwa bahawa kilang memproses nadir bumi milik syarikat itu tidak selamat.

Mtoday News Sdn. Bhd. yang mengoperasikan FMT dalam satu kenyataan ringkas di portal itu berkata, pihaknya memohon maaf atas semua penerbitan mengenai Lynas memandangkan dakwaan-dakwaan yang diterbitkan tiada asas saintifik.


Kenyataan itu turut mengakui “Kajian mengenai kilang memproses Lynas telah dilaksanakan secara menyeluruh dan terperinci,"

Permohonan maaf oleh portal itu dikeluarkan berikutan kes saman sivil di Mahkamah Tinggi antara Lynas Corporation Ltd dan Mtoday News Sdn Bhd.

- Posted using BlogPress from my New iPad

0 comments:

Post a Comment

Baca Blog Dalam Facebook Anda